Thursday 22 November 2012

5 produk terbaru dr MyChef musti cuba..

Semalam berlansung nyer majlis pelancaran produk baru dr MyChef.. Tanggal 21 November 2012 menjadi sejarah dalam hidup ku kerana diberi penghormatan tuk menghadiri majlis nie, mekasih MyChef... Pada hari tu MyChef memperkenalkan 5 resepi baru keluaran nyer 2 daripada nyer adalah dari Chef  Dr. Ezani (pemenang masterchef musim pertama)..Aku seperti behsa lah bz mengambil gambar2 menarik tuk majlis tersebut.. Yang paling2 aku gumbira sekali bila dapat bertemu ngan Chef2 kesayangan aku, Dato Chef Ismail, Chef Dr. Ezani, Chef Florence dan Chef Zam.. Nk lg best biler aku dapat cukup kan signature tuk apron aku yg mmg dah lama aku tunggu2 sgt nk dpt kan signature dr Dato Chef Ismail, wahhhhhh mmg terbaek lah Dato sgt sporting dan mesra melayan kerenah aku nk bergambar dan juga nk mintak signature ekkekkek.. Tu tak termasuk lg aku dpt hadiah apron yg di frame kan tau, jgn jeles limited edition tu tau korag ado, aku ado muahhahahhahha... Ok lah aku nk citer sikit produk ape yg br dilancarkan semalam.. Aku mula ngan Chef Dr. Ezani lah dulu ek sbb Chef ezani punyer yg paling baru hehehhe.. 400kCal Fusion Food itu lah menjadi kategori tuk resepi Chef Dr. Ezani, fettuccine marinara dan sweet & sour fish with steamed rice adalah signature dr Chef Ezani. Aku dah rasa yg fettuccine mmg sedap nnt korang enjoy ngan gambar nyer ek.. Ok resepi terbaru dr Chef Florence pula ialah sambal udang petai ermmmmm bertambah2 lah koleksi aku kan best nyerrr xperlu lg bersusah payah nk masak sambal udang hehheheh.. Tuk Dato Chef Ismail resepi terbaru ialah ayam percik nogori huhuhuhu musti best punyer sbb sumer resepi signature dari Dato mmg menjadi pebret utama aku hehhe.. Last sekali resepi terbaru dr Chef Zam ermmmmmmm yg nie mmg terbaek lah tuk korang2 yg menggemari meatball sbb Chef Zam memperkenalkan swedish meatballs with baked potato & vegetables  sebagai resepi terbaru beliau.. Hah best kan kawan2 5 produk baru dr MyChef untuk dicuba. Tuk resepi dr Chef Zam & Chef Dr. Ezani hanya mempunyai 400kCalorie sahaja, so untuk2 mereka yg diet2 nie mmg sesuai sgt lah sbb menjadi makanan yg lengkap tuk diet mereka hah best kan leh gak aku kurus kan ckit badan aku nie muahhahahhha.. Ok lah byk lak aku membebel kali nie jom arr kiter layan gambar2 sekitar majlis pelancaran tu ek.. Opssss lupa lak Majlis nie di buat di Restoran Rebung milik Dato Chef Ismail, perggghhhhhhh makanan kat situ hambek ko mmg terbaek lahhh sedap sgt, yg paling2 aku tak leh lupa kuah durian tu makkkkk aiiiiiii rasa nk menari2 aku makan nyer fuhhh xterkata apa dah majlis yg meriah di sulami dengan makanan yg lazat waduh waduh bagai dalam kayangan aku rase hehheheh...


Tahniah MyChef semoga terus berjaya..


Antara rakan2 bloger n Chef Ezani fan club yg hadir memeriahkan majlis..


Seperti behsa MC kiter Abg K yg menggamatkan suasana..

\

CEO Mychef En. Fairuz memberi sepatah dua kata hehehhe...


Upacara merasmikan produk baru dilakukan oleh Chef2 MyChef..


Chef2 bergambar bersama2 produk masing2..


Chef Florence ngan prodau sambal udang petai..


Chef Dr. Ezani dengan produk sweet & sour fish with steamed rice dan fettuccine marinara.


Chef Zam dengan produk swedish meatballs.


Seperti behsa aku xkan lepas peluang ambik gambar ngan chef kesayangan aku hehhehe..


Masa press conference MyChef... 


Dato' Seri Effendi Norwawi dan Datin Seri Tiara Jacquelina turut hadir memeriahkan majlis..


Bersama rakan Siti sarah xlepas peluang bergambar dengan Dato Chef Ismail..


Hah biler lg kan nk dpt bergambar ngan org2 terkenal nie hehhehehhe...


Bersama dengan Chef Zam ..


Bergambar bersama org2 besar MyChef yg sporting...


Hehehhe mau gak bergambar berdua2an ngan Chef Dr. Ezani, sape xnk kan :)


Ok kawan2 Kalau nk dpt kan produk terbaru MyChef korang leh pi ke MAHA 2012 di MAEPS Serdang bermula 23 Nov - 2 Dec 2012.. Korang leh dpt kan harga istimewa dan juga produk baru disana. Jangan lepaskan peluang nie ek kawan2 daaaaaaaaaaaaaaaa....


10 comments:

  1. Tu dia.. Entry dia dah keluar dah. Kalah wartawan.. Ni yg gigih nak buat mlm ni jugak2 ni.. :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehhehhe mekasih Zefa :)... Ari nie 1 ari mkn MyChef sbb Big M tetiba muncul ekkekke... Dah cuba ek sumer nyer fuhhhh sedap betulkan !!!!!!!!!!!!! :)

      Delete
  2. Wah bestnya dapat join event MyChef. Pasni event Chef Ezani FC lak.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Syukur Alhamdulilah dijemput CikPin hehehhe... Xsabo gak nk tunggu event Chef Ezani FC gak nie :)

      Delete
  3. Bestnya... seronok bergambar dengan chef2 terkenal...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Best Amie sumer Chef sporting n mesra2 belaka best jumpe ngan diaorg happy sesangat diberi peluang :D..

      Delete
  4. bestnya dia dpt bjumpa dgn chef2 tkenal...

    QH sok akan berada kt Maha..dr pgi spi bile xtau lg...nti nk tgk la produk mychef tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pengalaman yg berharga juga lah QH, happy dpt bertemu ngan chef2 kesayangan.. Cuba lah MyChef QH mmg sedap :)

      Delete
  5. tq kak for ur review...n mai la MAHA 2012..kami di marque 10,booth 42..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sama2 dik.. insyaallah, ari tu dah pi but xbukak sbb masalah elektrik.. Skrg xbape sihat, dah ok nnt akak pi ek :)..

      Delete