Tuesday 4 December 2012

Masterchef 2 Final hadiah dr MyChef Part 2

Kali nie aku nk sambung citer dr Part 1... Malam 2 Dec 2012 menjadi kenangan yang xdapat aku lupakan.. Happy sgt2 malam tu.. Malam tu berakhir nyer masterchef musim ke2 dan Izyan di nobat kan sebagai juara baru selepas Chef Dr. Ezani juara masterchef musim pertama.. Seronok berkumpul sama2 kawan2 yg mmg sporting xkan leh lupa sama Azmah, Sarah, Nana Azlina, Afandi dan isteri fuuuhhhhh korang sumer mmg terbaek lah happening tul kiter mlm tu ek, berposing sakan ngan peserta pebret masing2 kan hehehhehhe... Yang paling2 aku tak sangka para peserta cam Che Lah, Nina, Ammar n Along kenal kat aku, wahhhhhhhhhhhhhhh pemes aku sekejap muahhahahhahhaha.. Xabis2 dema duk panggil aku akak juri hehhehhehe nie sumer dek kerna aku jd juri awam masa menang contest ABC tu ler, Ingat lg dema kat muka aku kan muahhahah... Aku dpt layanan baik dr para peserta n Chef Adu dan juga Chef Joe pun masih lg kenal kat aku, siap tanya dtg lg ek hebat ek  menang lg sekali hehehhe, Mekasih kepada MyChef  kerana beri peluang yg paling best dalam hidup aku.. Tuk korang yg belum like page MyChef  siler ler buat demikian byk aktiviti menarik ade kat sana dengan admin yg sgt2 terbaek tau rugi korang kalau tak join.. Sebelum masa live ke udara kami layan bola dulu perghhhh meriah siot rasa cam tgk kat stadium je tau, memasing sokong ngan penuh semangat hehehheh riuh rendah dewan masa tu hehheheh.. Cuma 1 je sayang nyer kami sumer tak berpeluang melihat para finalist memasak tetiba je dah siap masak tu je lah yg mencacatkan masterchef musim kedua nie but keseluruhan nye kami semua enjoy ngan hadiah yg kami terima.. Mekasih byk2 pada En. Fairuz sbg CEO MyChef yg telah memberi tempat yg strategic tuk kami mlm tu terbaek lah , xlupa juga pada team MyChef yg lain seperti Ina dan juga Abg Azam korang mmg da best sgt2..  Tuk kawan2 yg bersama2 aku malam tu korang mmg the boom lah windu nk kumpul ramai2 lg I LOVE U ALL ketat2 tau.. Ok jom kiter layan gambar2 menarik kat sana ek enjoy................


Hah hambek kaw posing sakan aku ngan Che Lah n Nina hehhehhe best woo dema berdua nie sporting sgt2 cantik tau tgk dema live..


Hidangan di meja kami cantik kan :)..


Keadaan dalam dewan masterchef 2 huhuhu meriah gitu... Ramai Chef2 yg hadir dan juga artis2 gitu...


Masa gol pertama Malaysia, gamat sih dewan dengan sorakkan golllllllllll adehhh meriah sebentar hehehhehhe.. Tahniah buat team Malaysia..


Pemenang bergambar beramai2 ngan Nina happy je muka memasing kan huhuhuhu best wooo...


Xlepas peluang juga bergambar bersama ngan Along...


Hehehheh nk juga gambar berdua2 ekekkekek jgn jeles tau ...


Memasing gumbira je dpt ambik gambar sama Ah Hong siap pilih tempat menarik gitu caya lah korang ...


Aku dan Chef Zubir 


Bersama juara baru Izyan...


Aku bersama Chef Joe... Muhahahha setiap kali jumpe Chef Joe musti akan tanya aku punyer batu permata kat bibir aku ekekkekkkek suker tul dia...


Hah pastu aku pun berangan ler menjadi juara masterchef pulak muahahhahahhaha... Doakan aku tau Aminnnn ramai2 :D


Hah kaw tinggi lampai Ammar tau.. Tuk peminat Ammar jgn marah ek akak juri ok je ngan Ammar ekkekekkke... Ermmmm terasa pendek nyer daku mlm tu adehhhh..


Setiap kali jumpe xpenah lupa nk bergambar ngan Chef Adu hehehheh xsangka jumpe lg sekali cam mimpi je tau huhuhuhu xsia2 usaha keras aku tau...


Ida nie sgt pemalu but baik n comey aku suker dia xsombong ...


Ermmm nie Chef Rizal jejaka idaman malaya but dah berpunya tau jgn bermimpi lah ek pada yg di luar sana hehehhehehheh....


Ermmmm lawa kan Etiqa malam tu, haiiissshhhh awat ler sumer peserta tinggi2 belaka aku gak yg pendek mlm tu muahhahahhahha...


Selepas juara di umumkan tiba lah masa Press conference di lakukan sambil2 tu kami semua dok posing sakan ler ngan peserta2 lain yg hadir heheh.. Ok kawan2 harap korang enjoy ngan gambar2 nie k, kalau xcukup korang leh tgk kat Fb aku k. Jumpe lg di lain N3 daaaaaaaaaa... 



2 comments: