Monday 3 December 2012

Masterchef 2 Final Hadiah dr MyChef Part 1

2 dec 2012 mencatat sejarah manis dalam hidup ku, syukur Alhamdulillah aku dpt pergi melihat secara live masterchef2 final. Terima kasih tak terhingga kepada pihak MyChef kerana memberi peluang untuk aku turut serta melihat kemuncak masterchef musim kedua.. Korang musti tertanya2 camne aku leh pi kan hehhehehhe kalau korang nk tau, nie adalah sebahagian dr hadiah peraduan  Capture your MyChef moments anjuran MyChef. Selain winners di beri peluang untuk menghadiri masterchef2 final live, kami juga dapat menginap 1 malam kat PJ Hilton (executive room lg) hehhehe jangan jeles ek usaha keras tau nk dpt nyer tu.. Kami juga di jamu ngan makan tgh hari kat Waroeng Iga, mmg sedap tau.. Last sekali kami diberi produk MyChef dan juga apron yg di tandatangani oleh chef2 terkenal wahhhhhh menarik kan huhuhuhu bertuah sungguh 5 winner tu kan :) . Nk lagi menarik kami juga di beri surprise oleh pihak Mychef dengan hadiah tambahan yaitu setiap penyertaan kami telah di print dan siap di frame kan lg huhuhu aku suker sgt2 mmg terbaek lah layanan dr team MyChe nie.. Mekasih di ucapkan kepada pihak MyChef yg telah memasti kan semua winners enjoy pada hari tu. Jujur aku ckp semua org yg pi mmg happy sgt2 xtergambar perasaan masing2 ngan hadiah yg menarik dah pengalaman manis seumur hidup nie.. Tuk gambar2 yg lg menarik di sepanjang masterchef2 final akan aku kongsi sama korang di part 2 nnt k.. Jgn terlepas tau byk gambar2 yg lg menarik akan aku tunjukkan.. Ok jom lah kiter layan gambar2 lak ek...


5 winners bergambar bersama  CEO MyChef En. Fairuz dengan gambar penyertaan yg telah di frame kan :)


Pemenang2 sedang menunggu tuk menikmati hidangan yg sedap n enak kat Waroeng Iga..


Para peserta bergambar besama2 Ina dr team Mychef yg comey n baik sgt :)..


Bersama En. Fairuz dan isteri ...


Pemenang yg paling jauh dr Johor dan yg paling byk like gambar nyer , comey kan  :D..


Nie ler tempat kami dijamu dengan makan tgh hari tu mmg sedap tau korang musti cuba..


Hah aku tak tipu nyerrr aku tgk live hehhehe gambar2 lain akan menyusul tungu.......


Ini lah bilik hotel executive room yg kami semua menginap fuh mmg best woooooo seronok sgt2.. Bilik baru reno gitu sumer nyer serba baru di Pj Hilton :D..


Balik dr tgk masterchef2 final live badan penat sgt2 dpt berendam air panas waduh2 kok bisa xmau balik umah dah hehhehehhehhe...


Xcukup berendam mandi shower lak huhuhuhu rase mau tinggal terus kat hotel tu muahhahahhahahhah..


Keadaan bilik executive room yg best, pengalaman yg xleh dilupakan seumur hidup..


Kat depan pintu bilik huhuhuhuhu no bertuah tul lah :)..


Sarapan pagi di executive lounge Pj Hilton :)...


Hah teruja tak korang rase, best kan pengalaman aku semalam huuhuhu. Meh ler ramai2 like FB MyChef byk aktiviti menarik disana jgn terlepas tau.. Ok nnt aku kongsi lg ngan korang gambar2 aku masa kat masterchef2 final lak tunggguuuuuuuuuuuuu... Jumpe lg di lain N3 k daaaaaaaaa...




10 comments:

  1. bestnye dier,dapat tgk live.. kongsi gambar banyak2 tau

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sukur Alhamdulillah mmg best salmi, In shaa Allah nnt gambar2 lain nnt D5 kongsi kat part 2 k :D..

      Delete
  2. En. Fairuz neh mmg rajin pomotkan biznez beliau. Tak harapkn staf ajer. Taniah utk awk. Memang berkat usaha tanpa jemu. ALLAH bagi rejeki kan? Alhamdulillah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. En. Fairuz mmg baik melayan segala kerenah pemenang dan memastikan semua pemenang bergumbira n puas hati mlm tu mekasih byk2 kat En. Fairuz :D..

      Delete
  3. waaaa. ..... bestnya...... seronok tengok you all in action.... it was quite fun that night ya...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mmg fun mlm tu Emma :D.. Semua peserta sgt2 happy n xleh nk lupakan pengalaman manis tu...

      Delete