Friday 12 October 2012

MyChef di Halfest Expo PWTC 10 Oct - 14 Oct..

Semalam aku berkesempatan pi Halfest Expo sambil2 memberi sokongan pada team MyChef ( xde lah bg ape pun hehhehhe menyibuk je lebey ).. Memacam produk halal ade kat sana sambil2 aku mencuci mate n jiwa hehheh termasuk ler membuat treatment minda dgn bershopping ( keh keh keh mmg hobi aku ler tu ).. Tujuan utama aku pi sana mengharapkan jumpe ler chef2 kesayangan aku tu kat booth MyChef, but harapan tinggal harapan, cuma yg ade semalam Chef Zam je tu pun sungguh bz Chef kiter tu melayan kerenah pengunjung, sungguh mencuit hati lawak2 Chef Zam semalam hehehhe.. Tuk korang2 yg belum pernah mencuba produk MyChef, korang leh arr mendapatkan produk nyer kat sana, kalau nk rasa pun boleh ade sample tuk di cuba ( disediakan ngan penuh kasih sayang oleh Abg K kiter :D ), anda juga akan dilayan oleh awek2 cun yg mesra gitu sambil2 memilih resepi ape yg korang nk beli ehehehe... Booth MyChef ade kat hall 1 dewan Tun Abduk Razak booth no. 1079 & 1080 jemput ler reramai pi sana ek, sambil2 mencuba resepi2 Mychef tu.. Ok lah jom ler kiter layan gambar2 kat sana lak ek... Oh ye halfest nie berakhir pada 14 Oct nie so jgn lepas peluang k..


Pintu masuk ke halfest :D.. Sebelum masuk korang kena daftar dulu pastu dapat kan pass nk masuk ek..


Hah tu dia Abg K n the gang tgh bertungkus lumus menyediakan sample2 tuk pengunjung, steady arr abg K..


Nie ler booth MyChef kat hall 1 booth no. 1079 & 1080, cantikkan.. Kat sini gak korang leh beli pelbagai produk MyChef yg ade..


Ermmm aku suker bahagian nie comey2..


Kalau dah sampai sini jgn lupe ek beli produk MyChef tau, memacam ado xcaya korang pi ler tgk k..


Nie ler Chef2 ternama yg menjadi duta MyChef cun2 n hensem2 belaka kan.. I love u all lah muuuaaahhh..


yg nie antara produk2 MyChef yg ade dijual, mmg sedap dan boleh diolah menjadi pelbagai hidangan xcaya tgk sini Olahan aku..


Abg K n the gang ( xtau nama hehhe ) yg amat sporting dan mesra, sedia melayan anda :D..


Hah Chef Zam yg tgh melayan kerenah pengunjung dlm pertandingan makan keropok hehhehe..


Sempat lg tu aku posing ngan Abg K, walaupun bz Abg K tetap layan aku hehhehheh mmg terbaek lah..


Punyer lah ramai pengunjung mau cuba produk MyChef nie, sambil2 mencuba boleh gak membeli kat sini..


Jgn lupa dtg ek kawan2..Sambil2 jamu mate :D..


Nie Abg Azam yg sentiasa senyum melayan pengunjung da best lah team MyChef.. Aku lupe nk bergambar sama Ina laaaaa adehhhhh...


Ok kawan2 jemput ek dtg, bawak kawan ramai2 kiter serbu booth Mychef ok.. Jumpe lg daaaaaaaaaaaa...










4 comments:

  1. bestnya... mesti naik semangat D5 utk masak2 lagi...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau Amie kat sini leh dtg kan best macam2 ade jual hehhehe :D...

      Delete
  2. kalau smpt leh la g sok...best lak tgk D5 ke sana...

    ReplyDelete
    Replies
    1. QH hah jom pi, D5 pun nk pi gak ari nie ade Dato Siti kate nyer ari nie D..

      Delete