Tuesday 14 August 2012

Senarai penyertaan ku.. plzz hit like thanks

Sejak aku masuk peraduan nie, leh kata hari2 aku masak produk myChef, Memacam idea kuar kat kepala aku, segala ceruk pasaraya aku pi semata2 nk cari perasa yg aku nk. Setakat nie aku dah submit 7 idea.. Aku nk mintak tolong kawan2 plzz lah like kat link yg aku bg ek thanks atas sokongan kamu sumer, amat aku hargai.. Mungkin blog aku xramai follower so jumlah like yg aku kumpul sekarang nie kurang memberangsangkan, mintak kawan2 tlg like sekali ek peyertaan aku nie terima kasih sekali lg.. Kali nie aku tak kongsi resepi but just nk kongsi link2 tuk penyertaan aku sebelum nie, kalau sudi bg sokongan ye..


Nie percubaan pertama ku sheperd's pie masala myChef
Kalau nk vote LIKE SINI


Olahan ku yg kedua roti jala berlauk myChef
Kalau nk vote LIKE SINI


Yg ketiga chicken mini quiche myChef
Kalau nk vote LIKE SINI


Yg keempat baked rice chicken pongteh myChef
Kalau nk vote LIKE SINI


Yg kelima mee raja kon loh myChef
Kalau nk vote LIKE SINI


Yg keenam pizza semur daging betawi myChef
Kalau nk vote LIKE SINI


Yg ketujuh pinwheel puff semur daging betawi myChef
Kalau nk vote LIKE SINI


Terima kasih atas sokongan anda semua.. Aku amat hargai segala like yg aku dapat. Jumpe lg di n3 yg akan datang daaaaaaaaaaa...







6 comments: