Friday 25 May 2012

Ayam Goreng Crispy :D...

Cuaca sungguh indah petang nie...Seindah hati ku yg dpt mkn bubur candil yg sedap hehehhehe...Tp bukan pasal bubur yg ku nk cerita kan nie, ayam goreng crispy hah tu ler santapan tuk aku mlm nie...Dah pueh mkn bubur sekarang masa tuk menu seterus nya...Ayam goreng nie ala2 KFC gitu but xlah sama kate kan ala2 ye tak hehehe..Ayam yg di perap ngan penuh kasih sayang nie mmg enak kalau dimkn panas2 sambil menikmati keragupan nyer yg sehingga menjilat pinggan wakkakakak ( dinasihatkan jgn buat gitu ek )...Resepi ayam goreng nie aku dpt hasil dari siasatan n intipan di kedai Kak Na ( kedai makan pebret aku )...Hari2 aku dok intip ape lah ramuan nyer sedap tul akak tu nyer ayam goreng..Hasil dr penat lelah ku menjalankan siasatan tu terhasil lah ayam goreng aku sendiri...Saksi kan lah ayam goreng ku ini k ...Daaaaaa :D....



Nampak crispy tak??? best kan hehhehe


Tu dia......Baru je angkat panas2 lg tu...Yummy yummy ....


Nie lah ayam tu yg sedang di perap sebelum di goreng.. Ok jumpe lg daaaaaaaaaa....

No comments:

Post a Comment