Thursday 24 May 2012

Bihun goreng Singapore + kicap cili api :D..

Hah ari2 mkn nasik jemu gak kan..Today aku masak bihun goreng singapore (merangkap diet konon nyer)...Dah lama sgt aku tak masak benda alah nie, akhir nya hari nie tercapai gak lah :D...Sebenar nya dah nk pecah pale nie dok pk ape lah nk masak, hari2 masak sampai naik tepu pale...Tuk pengetahuan korang skrg nie aku rajin sesangat masak (dulu mmg malas tahap mega) bukan ler ape, semenjak dua menjak aku terpindah ke tempat jin bertendang nie baru lah ku tau erti masakkan sedap sebenar nya..Kat sini xde  kedai yg best...Mamak pun boleh masuk kelaut sumer tak best, Delivery jauh sekali yg ade cume ade pizza hut ngan dominos pizza je nyampah aku ( larat ke nk makan pizza ari2 bosan kan ), so ngan ati yg berat aku pun dok asah ler bakat2 memasak aku doulu2..Alhamdulilah boley lah dr aku kebuluran xmakan ye tak??..Tambahan pulak rumah ku mmg jauh dr tempat mkn + aku yg sememang nyer malas nk kuar umah kalau xde ape hal ekkekkek (mmg big M kate mak aku)...Ok lah meh ler kiter jamu ape aku masak ari nie..Layannnnn...



Hah seperti behsa cili api xpenah aku lupakan heheeheheheh


Termasuk ler juga sudu pink aku nie mmg pebret aku tuh!!!



Bihun goreng nie mmg sesuai lah sgt kalau dimkn same kicap cili api nie baru lah ngam..Jemput makan ek sumer ....

No comments:

Post a Comment