Tuesday 29 May 2012

Ketak masak sup hehehehheh..

Di hari yg panas nan terik nie otak aku lak beku xtau nk masak ape....Tetibe ade lak salah sorang anak aku nie bg idea hik hik hik....Dia bg lampu ijau muahhahahhaha otak jahat aku pun berjalan ekekkekke... Ketak ( nama anak aku) masak sup hah....Tak naya, musti korang terkejut kan xkan aku nk masak anak aku sendirik ye tak muahahhahahha, sumer tu lawak2 panas je supaya otak ku leh berjalan ngan lancar nk pk ape menu tuk ari nie..Ermmm but still xtau nk masak ape, seperti behsa aku lapik dulu perut ku ngan garlic bread ( hai badan pun dah bau garlic gamak nyer )....Melihat telatah anak2 ari nie membuat kan aku sejuk ckit...Gelagat comey yg tak jemu mate memandang membuat kan aku bertambah2 ler sayang kat deme nie...Berbalik pade ketak td...Kalau korang nk tau aku cume tinggal nk isi air, potong bawang n tambah rempah je tanak atas dapur siap tuk dimkn kalau korang tak caya meh kiter lihat camne rupe anak aku yg merelakan diri nyer dimasak hehehhehhe....Layannn....



Tgk tu marah lak dia mama dia ambik gambar....


Hah tul tak ckp aku dia mmg bersiap sedia nk kena masak sup....


Ok tinggal nk letak air, potong bawang, letak rempah nah!!! siap tuk dimasak ekekekkeke


Makin lena dia tido adehhh mmg nk kena masak nie...


Yang nie pulak kepanasan agak nyer sampai camtu skalik dia tido muahahhahah..


Biler tgk muka camnie rase nk cium2 je, tp biler buat nakal haiisshhh luruh jantung nie...


Hah yg nie tul2 dah rupe superman kan, panas tu
 ( ooooo nie ler sebab nyer pi rosakkan tikar mama rupe nyer nk tido atas simen cis ) hehhehehe...


Sekali tgk dah rupe lapik kaki dah dia nie haiisshh geram tul tgk bulu gebu dia nie...


Huh sombong sungguh dia nie mendabik dagu gitu :P..


Nie kes panas tahap dewa dah nie, debab sungguh anak aku yg nie...


Nie tido lena xpasan kena ambik gambar :D..


Satu lg tido yg xsedar diri...


Hamboi2 cam pasangan kekasih memadu asmara...Bermanja2 gitu hehehhe



Tu lah dia gelagat sebahagian dr anak2 aku...Sumer nyer mencuit hati n menenangkan mate.... Mama love u all anak2 muuuuuuaaahhhhh....

No comments:

Post a Comment