Monday 21 May 2012

Puding Karamel

Salam tuk sumer...Hah nie ler yg membuat kan aku happy sesangat.....Org kate usaha tu tangga kejayaan so kalau korang nk tau nie percubaan yg ke 5 aku buat benda alah nie...Alhamdulilah menjadik gak akhir nya hik hik hik (senyum kambing xlepas)...Syukur aku sbb semalam aku frust sgt, puding roti ku mmg hampeh...(percubaan pertama)..Xde rupe, rasa n penampilan dia pun hampeh, so semalam mmg aku hanggin satu badan sumer benda jd xbest...Berbalik kepada puding nie...Mmg aku suker sgt bendalah nie mmg ler pebret aku walau pun dia punya bahan utama adalah musuh ketat aku but aku pejam kan mate sbb suker nyer pasal...Tuk pengetahuan kalian aku nie mmg xsuker susu, sejak dr kecik mmg aku paling benci susu....So biler aku dah terjatuh cinta ngan bendalah nie aku terpakse lah pejam2 .. kedip2 mate aku buat2 xnampak je susu tu ekkekkeke bak kate org jatuh cinta pandang pertama busuk pun busuk ler yg penting sedap!!!! muhahahhahha..Dengan sabar aku tunggu dia sejuk, dekat nk sapoluh kali gak lah aku bukak tutup peti ais tu nk tgk dah sejuk ke belom (sabar lah sgt kannnnn)..Walaupun pic dia xseberapa tp aku post gak ler tuk tatapan hik hik hik (rupe xpenting yg penting rase nyer tuh)..Pergghhhhh best giler!!!!..Jom kiter tgk ek..



Walaupun rupe paras nyer tak lawo, aku tetap bangga :D..



Terubat ler hati ku yg patah semalam melihat hasil tangan ku ari nie ermmmm rajin anak mak masak muahahhahhaha..

2 comments: