Saturday 19 May 2012

Masak Lemak Ayam....

Assalammualaikum...Selamat tgh hari sumer..Hari nie aku serba xkena...Punya lah aku plan nk masak lemak ayam last2 biler sumer bahan dah siap br aku perasan aku xde serai n daun kunyit...Haiiisshhhh kalau ikut kan aku nyer prinsip dah lama dah aku tak masak sbb xcukup bahan...Tapi di sebabkan tali perut aku nie yg punyer prinsip lah aku ikut kan gak...Lama wooo aku xmakan masak lemak nie tu lah yg teringin sgt tu...Waduh2 bisa terliur aku dibuat nyer...(nie masakkan pebret aku)...Berbekal kan xcukup bahan siap gak lah masak lemak ayam aku nie walau xseberapa tp cukup lah tuk lepas kan gian hehhehehhe...Idok ler wangi bau serai, idok ler wangi bau daun kunyit tp yg penting nyer rase tu!!!! musti ler sedap muahhahahhaha so aku bedal je lah ape pun rase nyer...Ahamdulilah ada gak rezki ari  nie..Kena bersyukur ade org lg susah hidup nyer...Terima kasih Allah di atas limpah rezki yg aku dapati ...Amin....





Hah cili merah tu saje ku taruk nk bg caler ckit, maklum ler xde serai n daun kunyit..





Wahhhhhh xsabo nk mkn nasik...Letak kuah banjir pasti tambah kicap perrghhhhh yummmy...Sape lalu belakang pun aku pedulik ape kekekkekke jom mkn!!!!..

No comments:

Post a Comment