Monday 14 May 2012

Briyani Ayam..

Tadi dah pueh makan bubur som som...Tuk makan tgh hari pulak aku ngan best nyer masak briyani ayam (tuk meraikan kerajinan aku ari nie)..Ermmm syahdu sungguh rase perut aku ari nie di belai ngan makanan best2, Tetibe teringat masa pegi ke Penang, huh!! tu ler tempat paling heaven tuk makanan...Kalau je kaki ku jejak ke Penang tu kan jadual ku mmg penuh ( sebelum pi tu aku pun diet giler2 dulu sbb kalau balik dr situ mmg jd badak aku)..Dari mkn pagi, makan tgh hari, makan petang, makan malam termasuk ler makan tgh mlm sumer dah ade dlm kepala ape nk mkn...Cam behsa lah mase tu perut akan di ajar n disusun mengikut peredaran waktu..Eh merepek lah pulak pasal pi Penang nie hehehheh so ngan best nyer aku memperkenal kan nasik briyani ayam tuk ari nie :D..Layan......


Ermmm mendayu2 perut aku mintak di isi biler tgk nasik dah masak..


Dah letak kat pingan ape lagi soru ler mmg best hehhe :D..

No comments:

Post a Comment