Tuesday 29 May 2012

Puding Mangga Sri Delima..

Cuaca amat panas ari nie...Biler cuaca mcm nie tekak aku muler lah mengada2 nk makan benda2 yg sejuk n manis..Tuk menambah kemanjaan tekak aku nie ngan separuh rajin aku pun godek ler ape yg ade kat dapur tu tuk buat manisan....Last2 aku jumpe sekotak serbuk puding mangga tah biler tahun aku beli aku pun tak ingat ( tpp lom expired lg ok lah tu ) so tanpa pk panjang aku pun mentelaah lah cara2 nk buat nyer...Zaman skrg nie mmg senang sumer dah siap sedia, sumer nyer mudah n ringkas nk menyediakan nyer hehhehehe..Best petang nie santapan aku ialah puding mangga wahhhh hebat makin mengade2 lg ler tekak aku nie mintak mcm lg haiissshhh...Sungguh nyaman tekak aku dpt mkn puding mangga nie sejuk n sepoi2 bahasa je rasa nikmat tu mengalir ke dlam perut aku nie Alhamdulilah :D...Jom ler kiter tgk hasil puding mangga aku hari nie meh meh ler......



Nyaman je tgk pic nie kan hehehehhe


Puding mangga kegemaran ku fuhhh yummy tau...


Jemput2 lah mkn ek yeeahhhhh!!!

No comments:

Post a Comment