Sunday 27 May 2012

Kudapan malam garlic bread ...

Mlm2 gini aku xrase nk makan nasi...Tekak aku kali nie menganda2 lak nk mkn yg ringan2 je..Mujur lah td masa membeli brg dapur sempat gak tangan aku pi sambar roti baguette..Kepala pun ligat ler dok pk garlic butter yg masih ade kat dlm peti ais tu...Musti korang kate kan asyik nk mkn garlic bread je kan, kalau korang nk tau tu mmg ler makanan pebret no 1 aku..So kalau mkn ari2 pun aku sanggup hehhehehhe...Walaupun gitu cara2 nyer berbeza kan...Kali nie aku buat agak rangup ala2 mkn biskut gitu ekekke..Anak2 aku pun moncong je mulut dema sbb xleh nk kenen2 ngan menu aku mlm nie muahhahahha cian dema...Walaupun ringan menu aku mlm nie tp alhamdulilah kenyang gak tali perut aku nie syukur ke hadrat ilahi :D...Jom lihat hasil nyer ...



Korang leh beli roti nie kat mana pasaraya beli byk pun xpe leh frozen kan 
(org bujang cam aku nie mmg suker simpan stock sbb malas nk kuar umah)


Kalau nk best lg korang leh makan ngan letak kat atas dia tuna salad or cicah je ngan mushroom sup  :D..


Nanti di hari dan waktu yg ceria aku akan ajar cara2 nk buat garlic butter tanpa mengotor kan tangan heheheh insyaallah :D..

2 comments:

  1. My feveret ni. Tak kira makan masa mana pun, semua boleh

    ReplyDelete
  2. kannn...mcm2 cara kiter leh mkn tu yg best tu..nk cicah boleh nk sapu boleh nk mkn camtu je pun sodap :D.. Biler2 masa dan dimana2 saja hehehhe...

    ReplyDelete