Thursday 17 May 2012

Garlic Bread + Mushroom Sup.... :D

Pagi yg ceria aku mulakan ngan bekpes yg best gak...Garlic Bread + Mushroom Sup.... Mmg membuatkan hari aku semakin happy, Anak2 still lg lena diulit intan bahana dr hujan pg td hehhehe sejuk ler kate kan...So ngan aman nyer aku leh mkn tanpa ganguan muahhahahha jgn mare ye anak2..Hah semalam xtau nk masak ape so aku mkn luar je, but xbest xkena ngan selera aku...Moga2 ari nie rajin ckit ler..Anak2 pun mmg dah mengharap sgt ler dpt bang seketul dua ayam or ikan dr aku hahahahah...Bebalik kpd bekpes td..Ermmm lega ckit perut ku dpt mkn best diawal2 pg, rase nyaman senyaman angin bayu kat tepi pantai huh masyuk sungguh..Rase terawang-awangan aku sekejap ekkekeke(melebih2 lah tu)..So ape lg meh ler jamu mate memasing ek :D layan.......

 

Ini lah bekpes yg ringkas dan mudah..


Mushroom sup tu ditaja khas dr Vono... 


Roti tu dah lama beli terperuk kat dlm petiais, Garlic butter buat sendiri br lah best :D..Ok lah selamat bekpes sumer ...

No comments:

Post a Comment