Saturday 26 May 2012

Nasik Goreng Udang Kering

Hari nie hari malas masak aku..Hehhehhe so tuk santapan ari nie aku just buat nasik goreng je tuk bg perut aku tak menyanyi sambil menari2 lapo..Mungkin ptg nnt mood masak aku dtg balik sape tau, kalau xdtg2 jugak xpe masih ade stock lg bubur semalam ermmmm sejuk n best rase cam makan cendol lah pulak ekekkekke ( behsa lah ayat2 kalau dah mmg angin M dtg )...Nasik goreng nie simple n mudah je nk buat so xyah nk pk2 byk...Bersamaan mood nk masak aku xde sama lah mood nk menulis aku nie so ngan best nyer aku pun memendekkan lah titipan aku ari nie, jom kiter lihat nasik goreng tu ek...Daaaaaaaaaaaaaaa....



Hah simple kan nasik goreng nie but Alhamdulilah kenyang gak aku :D..


Ok lah selamat makn sumer daaaaa...




No comments:

Post a Comment