Wednesday 23 May 2012

Sarapan pagi...

Salam, hari nie aku bgn awal..Alhamdullilah dah betul dah aku nyer jam badan :D...Ari nie aku buat roti garlic lg sekali ( ape yg ade je kat dlm peti ais tu )..Permulaan hari yg best, lapik perut senang nk pk ape lak nk masak tuk mkn tgh ari nie hehhehe..Sebenar nya aku dah xde idea dah ape nk masak haiisshhh penin2...Kiter tgk je lah ape yg akan jd menu ari nie...Tanpe berlengah lg meh ler same2 jamu mate ngan garlic bread ek ...Layan...




Hah ngan best nyer aku cicah roti nie ngan mushroom sup vono lah ape lg hehhe..


Alhamdulilah perut dah isi so otak tenang ckit nk pk ape menu selepas nie :D..


2 comments:

  1. sedap nyer. memang my favourite nih

    ReplyDelete
  2. A'a d5 punya pebret gak..senang nk sediakan n cepat maklum lah lapo pepagi nk layan 15 anak lg ekkeke :D..

    ReplyDelete