Wednesday 20 June 2012

Tibe2 aku rase nk meraung uwaaaaa...

Malam nie mmg aku rase nk meraung kuat2...Ape la nasib badan aku nie sumer benda xjd..Tapai manis jd masam , kastad labu jd makanan tong sampah uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....Aku suker sgt bendaalah nie dah sebulan aku plan nk buat nyer segala ceruk aku carik resepi nyer n ari nie aku cube buat hasil nyer mmg membuatkan air mate ku jatuh menitik xsudah2 uhuk...Aku tak tau pemasalah nyer, dah ler lembek bek bek, hanyir semacam, masuk air lak dah ler tu berketul2 cam masak lemak xcukup kacau, aku frust....aku frust uwaaaaa...Kepada kawan2 ku yg baik hati tlg ler ajar n bg pandangan korang awat ler kastad labu aku jd gini...Aku ikut sumer yg resepi tu suruh sumpah aku ikut awat jd gini gak...Plz ek sesapa yg tau buat kastad labu nie plz tunjuk ajar D5 ek thanks bebanyak...


Nie ler benda yg buat aku mengalir air mate tu sedey benor aku mengenangkan nasib malang aku ari nie uhuk...


Tgk tu dah ler huduh, lembek lak tu adelak air tah dtg dr mane ( bukan air mate D5 tau ), plz tlg D5 ajarkan cara2 nk mengukus kuih xnk bg air masuk..


Tlg bgtau ape kesalahan D5, tip2 yg berguna tuk kuih nie, kalau leh D nk resepi yg mudah nk buat nyer teringin sgt nk mkn kuih nie. Thanks pada yg sudi ajar..



6 comments:

  1. saya tak pernah buat kastard labu ni delima...so tak leh nak komen..hehhehe..apa silapnye ye...ce bagi resepi kot2 leh tengok mana yg silap..hehehhe...saya pun biasa jugak masak tak menjadik ni delima..tak pe..leh cuba lagi..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehheh D5 carik kat internet je...D5 penah mkn kat thailand mmg sedap tp tak penah cube tu yg teringin sgt tu, xtau ler ape salah nyer frust sgt hehehhhe thanks Quinnie :D...

      Delete
  2. opppss cukup yer nages tu...biase la kdg ape yg kita harapkan sgt kejadinnya psti akn tjadi sbaliknye...QH pon penah rasa jugak...ade masa kalau mjadi2 tu tlebih la pulak..hihi...xpe cuba lg yer...mne tau lps ni mjadi pulak...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks Qasey, D5 seday sgt sbb teringin sesangat nk mkn nyer, kalau just cuba2 nk masak xpe la sgt hehhehhe...D5 mmg kurang arif sgt bab kuih muih nie mmg xbape padai nk masak sesekali cube sbb nk mkn je ekkekkek xpe nnt D5 cube lg ek ;D

      Delete
  3. D5, jom I tolong meraung juga utk you. Uwwaaaa .hihihi memang tanpa sebab pun, yang tahu hanya nak meraung puas puas

    ReplyDelete
  4. Thanks Azie kongsi meraung sama D5 hehhehe..Mmg kekadang kiter akan rase gitu kan kan kan biler nk masak sesuatu but xjd n berturut2 lak tu...Memang ade hari nyer kiter buat apa pun serba tak kena...Xpe lah usaha tangga kejayaan nnt D5 cube lg...

    ReplyDelete